انیمیشن در تبلیغات و تسخیر کانون توجه مخاطب؛‌

 در تبلیغات

تبلیغات هر روز چهره خود را تغییر می‌دهد و استفاده از انیمیشن در تبلیغات و ساخت انیمیشن تبلیغاتی چهره‌ی جدیدی از تبلیغات نشانمان می‌دهد. اگر شما نمی‌دانید که چگونه حضور آنلاین برند خود را افزایش دهید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان درگیر آن شوند و مخاطبان هدف را مجبور کند تا واکنش مثبتی از خود نشان دهند، لازم است تا از انیمیشن در تبلیغات و ساخت انیمیشن استفاده کنید.

در ادامه با وب‌سایت شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا همراه باشید تا با 5 دلیل اینکه چرا باید از انیمیشن در تبلیغات استفاده کنیم، بیشتر آشنا شویم؛

انیمیشن در تبلیغات و درگیر کردن مخاطب؛

انیمیشن در تبلیغاتاگر شما می خواهید در مرکز توجه قرار بگیرید و مخاطب را با محتواهای ایجاد شده درگیر کنید. اولین گزینه که باید به آن فکر کنید، ساخت انیمیشن و استفاده از انیمیشن در تبلیغات است.

این به شما فرصت‌های شگفت‌انگیز می‌دهد، مانند گفتن اینکه چه چیزی می‌خواهید و چگونه آن را می‌خواهید. کاربران آنلاین از تماشا کردن، ایده‌های مثبت را می‌گیرند و آنها فیلم‌های سرگرم‌کننده‌ی انیمیشن را که بسیار مفید هم باشند، می‌پسندند و به اشتراک می‌گذارند.

انیمیشن در تبلیغات و حساب هزینه‌ها؛

انیمیشن در تبلیغاتبا استفاده از انیمیشن در تبلیغات شما در هر دو مورد زمان و پول صرفه‌جویی می‌کنید. اکثر مردم بر این باورند که انیمیشن گران تر از آن است که در واقعیت در مورد تعرفه‌های ساخت آن بحث می‌شود.. به عنوان مثال، ساخت یک تیزر تبلیغاتی با فیلمبرداری واقعی نیاز به تیمی بزرگ، زمان زیاد و پول هنگفت دارد. تعرفه‌های ساخت انیمیشن در برابر فیلمبرداری واقعی ممکن است شما را متعجب کند. برگشت سرمایه‌گذاری می‌تواند در درازمدت، ارزشمند باشد.

انیمیشن در تبلیغات و چهره‌ی تازه‌ای از برند؛

انیمیشن در تبلیغاتبا استفاده از شخصیت های انیمیشن به عنوان سفیر نام تجاری شما، یک چهره قابل تشخیص همیشگی ایجاد خواهد شد، که مردم به محصولات و کسب و کار شما می پیوند. شما همچنین یک تصویر به یاد ماندنی را در ذهن مشتریان فعلی و آینده خود، خواهید داشت.

 هنگام ساخت کاراکتر انیمیشن خود خلاق باشید. از ایده های متفاوت و غیر کلیشه‌ای استفاده کنید زیرا هر تصوری که در ذهن داشته باشید، می‌تواند واقعی شود.

انیمیشن در تبلیغات و تأثیرات ملموس تبلیغاتی؛‌

انیمیشن در تبلیغاتبر اساس تحقیقات اخیر مؤسسه تحقیقاتی Crisp Media، انیمیشن ها 4.5 برابر مؤثرتر از تبلیغات سنتی هستند هنگامی که آگهی به وب‌سایت شما یا کانال اجتماعی ارسال می‌شود، این پتانسیل برای دیده شدن و به اشتراک گذاشتن، به معنای واقعی کلمه باعث جذب مشتریان می شود.

شما می‌توانید با استفاده از تنها یک شخصیت، سریع و مختصر با مشتریان خود به سرعت ارتباط برقرار کنید و نام تجاری خود را به یک سطح کاملا جدید برسانید.

انیمیشن در تبلیغات و سودای فراگیری؛

انیمیشن در تبلیغاتانیمیشن بهترین فرصت برای دیده شدن در فضای مجازی است چرا که جذابیت انیمیشن در تبلیغات باعث می‌شود تا محتوای تبلیغاتی شما توسط کاربران مختلف بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و از این طریق بازدید بیشتری پیدا کند. بنابراین، انیمیشن‌ها همان جایگاهی هستند که برند شما برای دیده شدن به بالارفتن از پله‌های آن نیازمند است.

منبع وب‌سایت symbolmg.com ؛

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

co-branding جذاب در تبلیغاتنوآوري، دامپينگ، نياز كاذب