بهترین روش تبلیغات برای کسب‌ وکارهای کوچک؛‌

 در تبلیغات

 اولین اصل برای رسیدن به بهترین روش تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک، واقع‌گرایی است. باوجود اینکه معمولاً این‌گونه کسب‌ وکارها به دنبال بهترین روش تبلیغات با هزینه پایین و در عین‌حال مؤثر و کارآمد هستند، ولی در بسیاری از مواقع، تنها یکی از این دو مورد درست از آب درمی‌آید. بطوریکه حتی گاهی اوقات یافتن و ارائه بهترین روش تبلیغات که هم مؤثر باشد و هم ارزان‌قیمت، بعید به نظر می‌رسد.

به همین دلیل بودجه‌بندی برای بهترین روش تبلیغات احتمال خطر کردن با سرمایه کسب‌وکارتان را کاهش می‌دهد. با اختصاص درست بودجه در مسیرها و روش‌های درست می‌توانید به نتایج دلخواهتان برای بهترین روش تبلیغات برسید. همچنین بر اساس داده‌ها و اطلاعاتی که در طی این مسیر جمع‌آوری می‌کنید تبلیغاتتان را اثربخش‌تر سازید. با بودجه‌بندی تبلیغات، هزینه صرف شده در هر ماه برای تبلیغات معین می‌شود و به‌ این‌ ترتیب، امکان تخمین اثربخشی تبلیغاتتان و هزینه صرف شده وجود دارد.

اگر نیازمندید که تلاش‌هایتان درزمینه تبلیغات را بهینه‌ سازید، با شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا همراه باشید تا با بهترین و ساده‌ترین راهکارها در این زمینه آشنا شوید.

بهترین روش تبلیغات و مخاطبان هدف؛‌

بهترین روش تبلیغاتمطمئناً محصول یا خدمات ویژه‌ای که شما تبلیغ می‌کنید موردنیاز تمام افراد جامعه نیست. علی‌رغم این واقعیت که هدف‌گیری مشتریان در برای رسیدن به بهترین روش تبلیغات یکی از اساسی‌ترین امتیازات تبلیغات اینترنتی است، ولی بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به میزان کافی کمپین‌های هدف‌دار برگزار نمی‌کنند.

 با جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های کافی، باید بتوانید پروفایل دقیقی از مشتری هدف تهیه کنید. با در دست داشتن این اطلاعات و با توجه به هر آنچه راجع به مشتریانتان می‌دانید، شما می‌توانید جمعیت‌های مشابه و با ارزش‌های مشترک با مشتریان موردنظرتان را هدف بگیرید تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

تبلیغات شما چه به‌ صورت آنلاین باشد یا آفلاین، تصاویر و نوشته‌های موجود در تبلیغاتتان باید مشتریان هدف شما را جذب کنند.

بهترین روش تبلیغات و حساب و کتاب تبلیغ؛‌

بهترین روش در تبلیغاتبسیاری از کسب ‌وکارهای کوچک هیچ ایده‌ای درباره تأثیرگذاری و کارآمدی بهترین روش تبلیغات ندارند.

پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین همانند گوگل ادوردز (Google AdWords) و فیس‌بوک آمار جامعی مرتبط با بهترین روش تبلیغات به شما می‌دهند و به تعیین اینکه چه مواردی در تبلیغات شما مؤثر است و چه مواردی تأثیر چندانی ندارد، کمک می‌کند. به عبارتی شما نیاز به امتحان و تجربه (سعی و خطا) ندارید. اگرچه خلق تبلیغاتی که با مشتریان هدف شما همخوانی داشته باشد زمان‌بر است، ولی استفاده از این آمار در تصمیم‌گیری سریع که چه چیزهایی را در تبلیغات بعدی امتحان و استفاده کنید کمک می‌کند.

اگر تبلیغات شما آفلاین است، دادن شماره تلفن و آدرس ایمیل به دریافت و شناخت بازخورد مشتریانتان در قبال آن تبلیغات خاص کمک می‌کند.

بهترین روش تبلیغات و زمان مناسب تبلیغ؛‌

بهترین روش تبلیغاتدر نگاه اول، ممکن است تبلیغات در تمام طول سال و صرف هزینه ماهانه ثابت روشی عاقلانه و منطقی به نظر برسد. ولی استفاده از یک نوع تبلیغات و یک استراتژی ثابت تبلیغاتی که در تمام طول سال جوابگو باشد تقریباً غیرممکن است.

اگر شما محصولات فصلی می‌فروشید، باید در فصل هایی که تبلیغات بالاترین بازدهی را دارد، تبلیغ کنید.  با توجه به نوع محصول شما موعد عید می‌تواند کارآمدترین بازه، برای تبلیغات باشند. ممکن است کنار گذاشتن مقداری از بودجه‌تان برای تبلیغات در چنین مناسبت‌ها یا تعطیلاتی بسیار مفید و اثربخش باشد.

بهترین روش تبلیغات و عطش سیری‎ناپذیر برندسازی؛‌

بهترین روش تبلیغاتآیا مشتریان شما سریعاً تبلیغات شما را بر اساس واژه‌ها و جملات، رنگ انتخابی، تصاویر، لوگو یا سبک حروف استفاده‌ شده تشخیص می‌دهند؟ اگر تصور می‌کنید این سوأل احمقانه است، بهتر است نگاهی به برندها و آنچه کمپانی های بزرگ انجام می‌دهند بیندازید. در اغلب موارد می‌توانید حتی با توجه به رنگ‌های استفاده‌ شده در تبلیغات، این برندهای بزرگ را تشخیص دهید.

با برندسازی در تبلیغاتتان، به‌مرور زمان مشتریانتان به‌ محض دیدن تبلیغات، شرکت شما را تشخیص می‌دهند و تحت تأثیر طرح‌بندی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است وسوسه شوید و در هر تبلیغ جدید، برندینگ خودتان را تغییر دهید. ولی اعمال این روش در یک زمان طولانی، گیج‌کننده و غیر مؤثر است. هدفتان باید نمایش تبلیغات آشنا در مکان‌های درست و همسو با مشتریان هدفتان باشد.

 برندسازی را به‌خوبی انجام دهید و به آن بچسبید. با تکرار و تأکید حس وفاداری را در مشتریانتان ایجاد کنید.

بهترین روش تبلیغات و منابع در دسترس؛‌

بهترین روش تبلیغاتباوجود اهمیت رتبه‌بندی در موتورهای جستجوگر، ممکن است زمان و منابع کافی جهت تهیه محتوای آموزنده و مفید برای وب‌سایتتان در اختیار نداشته باشید.

در چنین مواردی بهترین رویکرد، استفاده از سرویس‌هایی همانند گوگل ادوردز (Google AdWords) و بینگ ادز (Bing Ads) است تا بدون اینکه مجبور به سئو مطالب سایت برای کلمات کلیدی موردنظرتان داشته باشید، در جستجو در موتورهای جستجوگر بالاتر ظاهر شوید. اگر زمان کافی برای تولید محتوا ندارید ولی بودجه کافی برای تبلیغات در اختیار دارید، این روش گزینه مناسبی برای شما است.

اگر بودجه چندانی برای تبلیغات ندارید و به تبلیغات گران ‌قیمت در مجلات عاقلانه نیست. یک کمپین تبلیغاتی در شبکه‎های اجتماعی راهکاری عملی‌تر خواهد بود، چرا که می‌توانید هزینه‌های روزانه را کنترل کنید.

از منابع در دسترستان ارزیابی واقع گرانه‌ای داشته باشید و از آنها اهرمی برای رشد کسب‌وکارتان بسازید.

بهترین روش تبلیغات و بهترین مکان نمایش؛‌

بهترین روش تبلیغاتدر نظر گرفتن فرضیات زیاد درباره مشتریان هدفتان می‌تواند خطرناک باشد. به‌عنوان مثال اگر شما به برنامه رادیویی خاصی علاقه‌مندید و فرض می‌کنید که مشتریانتان نیز آن را دوست دارند، ممکن است این فرض اشتباه منجر به‌صرف هزینه‌های بیهوده و بالا شود.

اگر هزینه‌ای که برای تبلیغات خرج می‌کنید در مکانی نادرست صرف شوند، به جای آنکه مشتریانتان را بشناسید تنها پول خودتان را دور می‌ریزید. بنابراین قبل از ارائه تبلیغاتتان  از مشتریانتان نظرسنجی کنید و به درک درستی از اینکه مشتریانتان به چه وب سایت‌ها، کتاب‌ها یا مجلاتی مراجعه می‌کنند، چه نوع پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی گوش می‌دهند و غیره داشته باشید.

هنگامی‌که تبلیغات با شناخت درست مشتریانتان همراه شود، مشتریان وفادار بیشتری جذب می‌کنید.

و سخن آخر، فرصت‌های زیادی برای افزایش درآمد از طریق تبلیغات وجود دارد. کلیدبهترین روش در تبلیغات شناسایی مشتریان هدف، محل‌هایی که در اینترنت مراجعه می‌کنند و یافتن افراد بیشتر مشابه آنها و اختصاص منابع برای این کانال‌های خاص است.

تبلیغات تنها انتخاب یک روش و سپس رها کردن آن نیست. لازم است در رویکردتان نسبت به تبلیغات هدفمند عمل کنید و در زمان‌های درست بازاریابی‌تان را تقویت و گسترش دهید.

منبع وب‌سایت entrepreneur.com ؛‌

پست های توصیه شده
نمایش 1 دیدگاه
ترک بک ها

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

تبلیغات کلیکی