ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی و بازی نور،‌ صدا و حرکت؛

 در تبلیغات

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی یکی از بهترین جعبه‎ابزارهای بازاریابی است که کسب و کارها را در مسیر رسیدن به اهداف تبلیغاتی یاری می‎کند. ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی همیشه با شما خواهد بود، وقتی می‌خواهید تعداد بازدیدکننده‎های سایت خود را افزایش دهید، هر زمان که نگران آموزش مشتریان یا مخاطبان خود هستید و یا هنگامی که دوست دارید تا تحسین و تمجیدهای مشتریان خرسندتان را با روایتی سینمایی در مقابل چشمان مشتری تبلیغ کنید.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی یکی از سریع‎ترین و در عین حال جذاب‎ترین راه‏‌های بازاریابی برای تسخیر دل و جان مشتریان و مخاطبان شماست. مشتریان و مخاطبانی که در دو راهی انتخاب مردد مانده‌‏اند و نمی‏‌دانند میان شما و برند رقیب بهتر است کدامیک را برگزینند یا انتخاب کنند.

اگر می‎خواهید با علوم و فنون ویدیو مارکتینگ مؤثر بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‎کنیم قبل از آنکه این مطلب را به پایان برسانید، ابتدا مجموعه مقالات ‎دیگر سایت ویرا ورنا با عنوان 5 نکته‎ی کلیدی در آموزش ویدیو مارکتینگ را مطالعه کنید تا اطلاعاتتان را در در حوزه‎ی ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی به روزرسانی کنید.

دنیای ویدیو مارکتینگ امکانات فراوانی برای بازاریابی و تبلیغ در اختیار برند قرار می‎دهد، در این مطلب بر آنیم تا برخی از نمونه‎های موفق ساخت تیزر تبلیغاتی را برایتان فهرست کنیم تا با مشاهده‎ی ویدیوهای تبلیغاتی جذاب با رمز و رازهای ویدیو مارکتینگ‎های موفق بیشتر آشنا شوید.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی فرصتی برای عرضه و ارائه‎ی محصول؛

یکی از بهترین قابلیت‎های ویدیوی تبلیغاتی امکان به تصویر کشیدن و تعریف کردن از امکانات متنوعی است که هر محصول برای مخاطب یا مشتری به ارمغان می‎آورد. برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب می‎توانید سراغ سبک زندگی مشتریانتان بروید و دقیقا برای مخاطب توضیح دهید که محصولی که تعریفش را می‎کنید قرار است کدامین مسأله‏‌ی پیچیده را در زندگی پر مشغله‎ی آن‎ها حل و فصل نماید.

نمونه‏‌ی اعلا از تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول، ویدیوی تبلیغاتی است که برای مخاطبان توضیح می‎دهد چطور محصولی به نام کوین قرار است آن‎ها را برای همیشه از شر خروار کارت‎های‏ اعتباری در کیف پولشان خلاص کند.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی و امکان ساخت کلیپ‌های شرکتی؛‌

ویدیو از بهترین رسانه‌‏هاست تا حواس مخاطب،‌ مشتری و حتی کارکنان خود را به این مسأله‌ی کلیدی جلب کنید که کسب و کارتان چه می‎کند و برندتان به خاطر وجود چه ارزش‎ها یا ویژگی‎های زبانزد خاص و عام شده است.

هنگام ساخت کلیپ شرکتی تا می‎توانید از گرافیک جذاب، نریشن‎های گیرا و تصویربرداری‎های واقعی استفاده کنید تا مخاطب شما با دیدن کلیپ شرکتی شما به جای آنکه خسته شود بر سر ذوق بیاید.

ساخت کلیپ شرکتی مزایای فراوانی دارد،‌ برای مثال می‎توانید کلیپ شرکتی ساخته شده را در صفحه‌ی اول وب‎سایت خود نمایش دهید تا عالم و آدم از دیدن آن لذت ببرند و با چشم‎انداز،‌ مأموریت و ارزش‎های کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند.

نمونه‎ی دیگری از تأثیر کلیپ شرکتی جذب استعدادهای شغلی و استخدام نیروهای کارآمد از طریق وب‎سایت لینکداین است. چرا که یک کلیپ شرکتی جذاب همچون دعوتنامه‎ای عمل می‎کند که سرآمدان بازار کار را به شرکت شما فرا می‎خواند.

قهرمان اصلی در ساخت کلیپ شرکتی نقش‎هایی هستند که در این ویدیو تبلیغاتی بازی می‎کنند، همانطور که در کلیپ شرکتی زیر مدیر عامل شرکت به خوبی نقش گوینده و مجری دوست داشتنی را برای مخاطبان بازی می‏‌کند.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی و بخت دیده شدن در جعبه‏‌ی جادو؛

دنیا هر چقدر هم در چنگال اینترنت و فضای مجازی تسخیر شده باشد، تلویزیون همچنان رسانه‏‌ای پر بیننده محسوب می‎شود که می‎تواند پیام شما را به گوش میلیون‎ها مخاطب در این کره‌‏ی خاکی برساند.

حتی اگر 30 ثانیه زمان داشته باشید تا با ساخت تیزر تلویزیونی در تلویزیون تبلیغ کنید نیز می‎توانید حرف‎های زیادی در مورد ارزش برندتان به گوش مشتریان برسانید. مثلا می‎توانید هنگام ساخت تبلیغ تلویزیونی خود از تکنیک‎های سینمایی همچون «برشی از یک زندگی» ‌یا رویکردهای «حل مسأله» استفاده کنید.

هنگام ساخت تبلیغ تلویزیونی حتما بازار هدف خود را به روشنی مشخص کنید تا پیام تبلیغاتی شما حرف دل مخاطبانی را بازگو کند که قرار است برایتان مشتری‎های وفادار باشند. نمونه‎های فراوانی هستند که کسب و کارهای تازه از راه رسیده به لطف صرف بودجه‏‌های تبلیغاتی چشمگیر  و ساخت تیزرهای تلویزیونی میان خاص و عام دیده و پسندیده شده‌‏اند.

اما از این نکته هم نباید غافل بود که خیلی وقت‎ها در ساخت تبلیغ تلویزیونی با خلاقیت می‎توان کمبود بودجه را جبران کرد.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی صحنه‌‏ای برای رونمایی از اپلیکیشن‎های پرطرفدار؛

دنیای این روزهای ما دنیای اپلیکیشن‎های رنگارنگی است که بر روی صفحه‎ی گوشی‎های همراه خودنمایی می‎کنند تا دست نوازشی بر سرشان بکشیم و آمار کاربرانشان را به افتخار حضور سبزمان بالا ببریم. اما همین اپلیکیشن‎ها با تمام طراوت و تازگیشان نیازمند رسانه‏‌ای هستند تا به عرض مخاطب و مشتریان رسانده شوند.

ساخت ویدیو تبلیغاتی و تیزر تلویزیونی در قالب ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی همان جادوی بازاریابی است که اپلیکیشن‎های نوظهور برای دیده شدن به آن‎ها نیاز دارند. با توجه به اینکه در دنیای پر رقابت اپلیکیشن‎ها نمی‎توان کاربران را همین سادگی‎ها راضی به دانلود اپلیکیشن جدیدی کرد، ساخت ویدیو تبلیغاتی فرصت طلایی در اختیار برنامه‏‌نویسان و طراحان اپلیکیشن قرار می‎دهد تا قابلیت‎های برنامکشان را به تفضیل و به زبان تصویر به سمع و نظر علاقه‎مندان برسانند.

رسم در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن‎ها بر این است که تیزر تبلیغاتی بدون نیاز به صدا یا حرف و حدیثی اضافه، با امکانات تصویر تمام ناگفته‎ها را برای مخاطبان عیان کنند و نکته‎ای را مغفول نگذارند.

ویدیوی تبلیغاتی زیر نمونه‎ای موفق از تیزرهای تبلیغاتی است که برای معرفی اپلیکیشن ساخته شده‎اند.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی از نگاه شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا؛

اگر بعد از مرور مطالب بالا مطمئن نیستید که کسب و کار شما نیازمند کدام ویدیو تبلیغاتی یا تیزر تلویزیونی است تا کمپین موفقی را در زمینه‎ی ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی شروع کند با ما در شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا تماس بگیرید تا در کنار هم با ساخت متفاوت‎ترین ویدیوهای تبلیغاتی، تجربه‏‌ای منحصربفرد در ویدیو مارکتینگ را پشت سر بگذاریم.

منبع وب‎سایت entrepreneur.com ؛‌

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

موشن گرافیک چیستطراحی کاراکتر کارتونی