چطور از موبایل مشتریان،‌ مال سنتر بسازیم؟‌ (قسمت دوم)

 در ماركتينگ

در موبایل مارکتینگ هم مثل هزار جای دیگر،‌ هر گردی گردو نیست و هر زیادی هم بفروش نمی‎شود،‌ اگر اینطور بود الان که شما دارید این مطلب را می‎خوانید هنوز نوکیا سر پا مانده بود و پرفروش‎ترین شرکت تولیدکننده‌‎ی گوشی‎های همراه بود یا اینکه هیچ رقیبی پیدا نشده بود که جرأت کند در برابر بلک بری عرض اندام کند و من و شما هیچ وقت در دهه‎ی 70 خورشیدی مجذوب ماشین‎های ژاپنی نمی‎شدیم و در دهه‎ی 80 کره‏‌ای‎ها را تحسین نمی‎کردیم در دهه‎ی 90 هم با ماشین‎های چینی رانندگی نمی‌کردیم.

در تمام این موارد این داشتن و خرج کردن نبوده است که غوغا به پا کرده و با معرفی نویی،‌ کهنه‎ای دل‎آزار را از بازار کنار زده است،‌ جالب اینکه در این چند نمونه که می‎توان تا خروار شمردشان، کاری از دست بودجه‏‌های دیجیتال مارکتینگ میلیارد دلاری بر نیامده است و برندی جا افتاده و جاندار،‌ به دست شورشی جوان و آینده‎داری از برندهای تازه از راه رسیده از مسند سلطنت پایین کشیده شده است. ‌با این توصیفات رمز موفقیت این تازه‎کارها چه بوده است که توانسته‎اند غول‎ها را کنار بزنند و تاج فروش و مشتری‎مداری بر سر گذارند؟‌ در قسمت دوم این مطلب،‌ بیشتر را راه و رسم موبایل مارکتینگ مؤثر آشنا خواهید شد.

قدر لحظات طلایی دیدار را بدانید!

موبابل مارکتینگ موثر

در طول شبانه‎روز درنگ‎های ویژه‎ای دارند که مخصوص خلوت کاربر و گوشی‌های همراه هستند در این لحظات طلایی است که کاربر دنیای فانی را با تمام های و هویش رها می‌‎کنند تا دمی را با گوشی جان همراهشان به دور از عالم واقع در دنیای خوش آب و رنگ مجازی،‌ قدم بزنند.

شما نیز اگر می‎خواهید با مشتریانتان رابطه‏‌ای احساسی برقرار کنید و برندتان را در ذهنشان به خوبی جا بیندازنید، باید برنامه‏‌ی مدون برای حضور دائم در این لحظات طلایی داشته باشید و با شناسایی زمان‌هایی که مخاطبتان یاد گوشی می‎کند،‌ خوراک روزانه‌ی وی را برای خلوت‌های دو نفره با گوشی‎اش،‌ تدارک ببینید.

چه می‎کند این هوش مصنوعی!

موبایل مارکتینگ و هوش مصنوعی

چه نشسته‎اید که تا سال 2020 میلادی حدود 3.3 میلیارد ابزار دیجیتال خواهیم داشت که زیر سایه‎ی دستیارهای هوشمند روزگار می‎گذرانند.

وقتی صحبت از شخصی‌سازی می‎کنیم باید ابزاری نیز در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم محتوای تولیدی و طراحی‎ها را منطبق با آمال و آروزهای مشتریانمان شخصی‎سازی کنیم. هوش مصنوعی همان فناوری است که می‎تواند در این مسیر بسیار راهگشا باشد.

امروزه در کار هر گوشی همراهی که سرک می‎کشید، نوعی دستیار هوشمند وجود دارد که قرار است از حرکات و وجنات کاربر حدس بزند که چه چیز را چه وقت و برای چه می‎خواهد؟

بخواهید که همیشه زنده بمانید!

موبایل مارکتینگ موفق

ویدیوهای سازمانی با توجه به اینکه ساده‎تر و سریع‎تر از تیزرهای تبلیغاتی ساخته می‎شوند،‌ از جمله ابزارهای مؤثری هستند که کمک می‏‌کنند تا مخاطبان شناخت بهتری از برند شما بدست بیاورند.

خوشبختانه موبایل‌های هوشمند به لطف حضور شبکه‎های اجتماعی مانند اینستاگرام به رسانه‏‌هایی قدرتمند تبدیل شده‎اند که هر زمان اراده کنید،‌ دوربینی خواهند شد تا به صورت زنده و لایو، استریم ویدیوهای جذابی از کسب و کارتان برای مخاطبان مخابره می‎کنند. پس تا می‎توانید از این قابلیت بی مزد و منت اینستاگرام و سایر برنامه‎های مشابه استفاده کنید که هرچه بیشتر زنده باشید و بیشتر برای مخاطبانتان ویدیو ضبط و پخش کنید،‌ مشتری و طرفداران زیادتری نیز به دست خواهید آورد.

 

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نوآوری و مدیریت