برندینگ

کانون بین‌المللی ویرا ورنا خدمات برندینگ خود را در قالب مجموعه‎ی متنوعی از ابزارها و روش‌های متفاوت به مشتریان عرضه می‌کند. خدماتی که از گام‌های نخستین تدوین استراتژی و تعریف مأموریت سازمانی تا طراحی کمپین بازاریابی، کمپین‌های تبلیغاتی، ‌تولید محتوای الکترونیکی،‌ تولید محتوای رسانه‎ای و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را در بر می‌گیرد.

چطور در تبلیغات حسابی گل کنیم؟

بارها شنیده‎ایم که فروش پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است. اینجاست که بحث بهبود موقعیت برند داغ می‎شود و این پرسش اساسی پیش می‌آید که چطور در رقابت با سایر رقیبان و پیش چشمان مشتریانمان برای خود صاحب شخصیت و هویتی مستقل شویم و به کلوپ شرکت‎هایی وارد شویم که محصولات برندشان نقل هر مجلس و محفلی است.

ابزارها و روش‌‌های متنوعی برای اینکه در ذهن مشتریان به برندی از یاد نرفتنی تبدیل شویم،‌ وجود دارد البته شاید تمام این موارد در تعریفی دانشگاهی زیرمجموعه‎ی برندینگ محسوب نشوند اما به هرحال در باور رایج طراحی کمپین بازاریابی،‌ تولید محتوای دیجیتال،‌ تولید محتوای چند رسانه‌ای و تولید محتوای الکترونیکی با تمام تفاوت‎هایشان، به نوعی با برندینگ گره می‎خورند. در این دیدگاه عام حتی تولید محتوی کانال تلگرام و به سرانجام رساندن پروژه‌های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیز به نوعی با برندینگ ارتباط پیدا می‎کنند.

فرقی نمی‎کند که تعریفی علمی از برندینگ در ذهن داشته باشید و یا به واسطه‎ی آن در فکر بهبود کسب و کارتان باشید، در هر صورت ما به شما کمک خواهیم کرد تا حس بهتری در مخاطب ایجاد کنید و تجربه‌ی دلپذیرتری برای مخاطبانتان خلق کنید.

کانون بین‌المللی ویراورنا از آغاز تا پایان طراحی و اجرای هر تصمیمی برای برندینگ در کنارتان خواهد بود تا دقیقاً همان استراتژی‌هایی را دنبال کنید که به فروش بیشتر و کسب سهم افزون‎تر از بازار منجر می‎شوند.

طراحی لوگو

امروزه لوگو یا همان نام و نشان تجاری،‌ حکم هویتی دراد که برای هر کسب و کاری ضروری است، اما چقدر لوگوی طراحی شده در معرفی برند موفق است و می‎تواند با مشتری ارتباط برقرار کند؟ این همان پرسشی است که  اهمیت طراحی لوگو را در تقویت یک برند مشخص می‌کند.

ما در ویرا ورنا به مشتریان کمک می‎کنیم تا لوگویی را بر پیشانی داشته باشند که دقیقاً به قامت نیازهای آن‌ها دوخته شده است،‌ به این معنا که تصویری گویا از کسب و کار مورد نظر ارئه می‎کند،‌ علاوه بر این، لوگوهای طراحی شده در ویرا ورنا تنها به آموزه‎های علم بازاریابی محدود نمی‎شوند و از اصول هنری نیز برای هرچه جذاب‎تر ساختن لوگو بهره می‎گیرند.

هویت برند

همانطور که این ویژگی‎ها و خصوصیات مختلف هستند که هویت فردی و اجتماعی ما را شکل می‎دهند، هر کسب و کار و برند اقتصادی نیز صرف نظر از بزرگی یا کوچکی،‌ باید ویژگی‌ها و خصوصیاتی داشته باشد که نام و یاد آن کسب و کار را در ذهن مشتری زنده کند.

‌درست همانطور که وقتی ما نام برندهای معتبری مانند مرسدس بنز یا ب ام و را می‎شنویم احساسی متفاوت به هر کدامشان داریم و تنها با دیدن لوگوی محصولات پپسی یا کوکاکالا دو تجربه‌ی متفاوت را به خاطر می‎آوریم.

ما در کانون ویرا ورنا به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می‎کنیم با اتکا به ویژگی‎ها و خصوصیاتی مشخص، برند شوند و در بازار به لطف وجود همین ویژگی‎ها و خصوصیات رفتاری منحصربفرد، حسی از یگانگی و برتری را به مشتریان خود منتقل کنند.

چنانچه مخاطبان عام داشته باشید یا به فکر جذب بازارهای هدف خاص باشید،‌ در هر صورت ما کمکتان خواهیم کرد تا هویتی برای برندتان بسازید که درست با همان زبانی صحبت ‎کند که به گوش مشتریان شما آشنا و دلنشین است.

مشاوره

ما در کانون تبلیغاتی بین‌المللی ویرا ورنا این امکان را فراهم کرده‎ایم تا شما به عنوان مدیران کسب و کارها به تمام ابزارهای لازم برای تسخیر فضای مجازی دسترسی داشته باشید و پابه‌پای تبلیغات محیطی در شهر با کمک روش‌هایی چون تبلیغ در گوگل، ‌تبلیغات کلیکی و گنجاندن نکات فنی مرتبط با SEO در طراحی سایت، معرفی و فروش محصولاتتان را در فضای مجازی نیز تضمین کنید.

 به همین مناسبت نیز پیشنهاد ما به تمام مدیرانی که فکر و ذکر بهبود برند کسب و کارشان را دارند، این است که قبل از هر اقدام عملی ابتدا در جلسه‌ی مشاوره‎ی رایگان ما شرکت کنند تا ما تجزیه و تحلیلی از موقعیت کنونی برندشان ارائه می‌کنیم  و چشم‌اندازی که پیش روی کارشان قرار دارد را در مقابل چشمانشان ترسیم کنیم.

کانون تبلیغاتی بین‌المللی ویرا ورنا در جلسات مشاوره برند خود به مشتریان کمک می‎کند تا با تمام ابزارها و روش‌هایی که برای برندسازی و بازسازی مجدد برند کسب و کارشان ضرورت دارند آشنا شوند و به تمامی نکته‌ها و روش‌هایی که می‎تواند نوسازی برند سازمانشان را رقم بزند،‌ دسترسی داشته باشند.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید