Virtual، فراواقعی یا افزوده سبک‌هایی تازه‎ در تبلیغ

پای صحبتی هر خدمتی که در تبلیغات می‌نشینیم،‌ برایمان ترانه‌ی «دیگر گذشت آن زمان را»‌ زمزمه می‌کند و از دنیای جدید و فرصت‌های تازه‎ی پیش‌رو سخن می‎گوید،‌ این زمزمه‎ها برای Virtual Reality از هر خدمت دیگری بلندتر می‎شود چرا که تبلیغات سنتی جز کاغذ و چاپ و نهایتا تلویزیون ابزار دیگری نمی‌شناسد اما تبلیغات مدرن از هر آستینش ده‎ها ترفند تازه بیرون می‎کشد. از این منظر که نگاه می‎کنید VR از مدرن‌ترین تبلیغات جدید نیز پیشگام‎تر به نظر می‏رسد.

اگر می‌خواهید در دنیای تبلیغات حرف اول و آخر را بزنید هم باید در واقعیت و هم در عالم مجازی حرف‎های زیادی برای گفتن داشته باشید و سکان هدایت کشتی خیال مشتریان را در آب‎های پر تلاطم دنیای مجازین در دست داشته باشید. این مسأله در همان وهله‎ی اول کمکتان می‎کند که در خیال‌پردازی‎های مشتری‎هایتان هم همواره یک گام جلوتر باشید و سرنخ‏های رشته‏ی خیال را در کنترل خود داشته باشید.

چگونه می‎توان با تبلیغات مجازی و VR فروش بیشتری داشت؟

احتمالا شما نیز این نقل معروف را شنیده‏اید که به لطف تبلیغات مؤثر به راحتی می‎توان هوا را نیز در شیشه کرد و به مشتریان فروخت،‌ VR همان ابزار و تمهیدی است که کمک می‎کند تا هر گونه کالا و خدمات غیر ملموس را برای مخاطب و مشتری ملموس کنید و نمایش دهید.

عموما مدیران و بازاریابان گله‎مندند که نمی‎توانند آنطور که شایسته است محصول یا خدمتی را که هنوز مراحل پیش تولیدش را پشت سر می‎گذارد،‌ برای پیش فروش پیش چشم مخاطب و مشتریان احتمالی تصویر کنند و به خاطر همین مسأله نیز بخشی از فروش و درآمدهای احتمالی را از دست می‏دهند!

VR،‌ واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در چنین بزنگاه‏هایی است که نقش مترجمی زبردست را برای مدیران و بازاریابان بازی می‎کند،‌ در واقع آنچه به دست توانای این مترجم زبردست به زبان قابل فهم تصویر در نزد مخاطبان برگردانده می‎شود، همان رؤیای کسب و کار شماست که در آینده‏ای نه چندان دور کالا و خدمتی قابل فروش می‎شود.

ویراورنا چگونه واقعیت و مجاز را به نفع تبلیغات با هم آشتی می‎دهد

فرض کنید کارآفرینی مدبر هستید که به لطف سرمایه‎گذاری عظیم ساخت یک مرکز خرید چندین هزار متری را در نقطه‎ای طلایی از پایتخت آغاز کرده‎اید،‌ پروژه‎ای عظیم که حتما چند سالی طول می‎کشد تا به ثمر برسد،‌ علم مدیریت پیشنهاد می‎کند تا در چنین شرایطی برای سر شکن کردن هزینه‏ها و افزایش نقدینگی در گردش خود به جذب سرمایه‎گذار مشغول شوید، ‌اما چطور می‎خواهید ساختمانی نیمه‎کاره را به مشتریان تازه از راه رسیده بفروشید؟‌

ما در کانون بین‎المللی ویراورنا به شما کمک می‎کنیم تا تصویری جذاب و البته صادقانه از رؤیایی که پیگیر ساختش هستید را در قابی خوشرنگ پیش چشمان کنجکاو مشتریان به تصویر بکشید. خدمات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ویراورنا فرصتی تازه است تا برای اولین بار و حتی پیش از آماده شدن محصول فیزیکی،‌ بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سرزمین خیال مشتری برپا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات جدید با دپارتمان فروش و بازاریابی کانون بین‎المللی ویراورنا در ارتباط باشید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید