Virtual، فراواقعی یا افزوده سبکهایی تازه در تبلیغ
پای صحبتی هر خدمتی که در تبلیغات مینشینیم، برایمان ترانهی «دیگر گذشت آن زمان را» زمزمه میکند و از دنیای جدید و فرصتهای تازهی پیشرو سخن میگوید، این زمزمهها برای Virtual Reality از هر خدمت دیگری بلندتر میشود چرا که تبلیغات سنتی جز کاغذ و چاپ و نهایتا تلویزیون ابزار دیگری نمیشناسد اما تبلیغات مدرن از هر آستینش دهها ترفند تازه بیرون میکشد. از این منظر که نگاه میکنید VR از مدرنترین تبلیغات جدید نیز پیشگامتر به نظر میرسد.
اگر میخواهید در دنیای تبلیغات حرف اول و آخر را بزنید هم باید در واقعیت و هم در عالم مجازی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشید و سکان هدایت کشتی خیال مشتریان را در آبهای پر تلاطم دنیای مجازین در دست داشته باشید. این مسأله در همان وهلهی اول کمکتان میکند که در خیالپردازیهای مشتریهایتان هم همواره یک گام جلوتر باشید و سرنخهای رشتهی خیال را در کنترل خود داشته باشید.
چگونه میتوان با تبلیغات مجازی و VR فروش بیشتری داشت؟
احتمالا شما نیز این نقل معروف را شنیدهاید که به لطف تبلیغات مؤثر به راحتی میتوان هوا را نیز در شیشه کرد و به مشتریان فروخت، VR همان ابزار و تمهیدی است که کمک میکند تا هر گونه کالا و خدمات غیر ملموس را برای مخاطب و مشتری ملموس کنید و نمایش دهید.
عموما مدیران و بازاریابان گلهمندند که نمیتوانند آنطور که شایسته است محصول یا خدمتی را که هنوز مراحل پیش تولیدش را پشت سر میگذارد، برای پیش فروش پیش چشم مخاطب و مشتریان احتمالی تصویر کنند و به خاطر همین مسأله نیز بخشی از فروش و درآمدهای احتمالی را از دست میدهند!
VR، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در چنین بزنگاههایی است که نقش مترجمی زبردست را برای مدیران و بازاریابان بازی میکند، در واقع آنچه به دست توانای این مترجم زبردست به زبان قابل فهم تصویر در نزد مخاطبان برگردانده میشود، همان رؤیای کسب و کار شماست که در آیندهای نه چندان دور کالا و خدمتی قابل فروش میشود.
ویراورنا چگونه واقعیت و مجاز را به نفع تبلیغات با هم آشتی میدهد
فرض کنید کارآفرینی مدبر هستید که به لطف سرمایهگذاری عظیم ساخت یک مرکز خرید چندین هزار متری را در نقطهای طلایی از پایتخت آغاز کردهاید، پروژهای عظیم که حتما چند سالی طول میکشد تا به ثمر برسد، علم مدیریت پیشنهاد میکند تا در چنین شرایطی برای سر شکن کردن هزینهها و افزایش نقدینگی در گردش خود به جذب سرمایهگذار مشغول شوید، اما چطور میخواهید ساختمانی نیمهکاره را به مشتریان تازه از راه رسیده بفروشید؟
ما در کانون بینالمللی ویراورنا به شما کمک میکنیم تا تصویری جذاب و البته صادقانه از رؤیایی که پیگیر ساختش هستید را در قابی خوشرنگ پیش چشمان کنجکاو مشتریان به تصویر بکشید. خدمات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ویراورنا فرصتی تازه است تا برای اولین بار و حتی پیش از آماده شدن محصول فیزیکی، بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سرزمین خیال مشتری برپا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات جدید با دپارتمان فروش و بازاریابی کانون بینالمللی ویراورنا در ارتباط باشید.